niedziela, 18 września 2016

Pożegnanie lata z kuchnią roślinną! Zdrowo i aktywnie! Przyłączysz się?

Kończy się lato, czas przygotowania się do jesiennej szarugi. W tym roku mam świetny plan i liczę, że się do mnie przyłączycie. To nie są moje pierwsze wakacje w tym roku, ale te są najbardziej wyczekiwane :). 
Odliczam czas! Termin 25.09. - 30.09.2016.



Nieprześnia ma jakąś magiczną moc, daje równocześnie relaks i przypływ energii. Naprawdę nie wiem jak to jest możliwe, ale tak się dzieje. Dodatkowo zajęcia jogi i dla mnie totalna nowość "pilates", pozwalają lepiej poczuć swoje ciało. Co najważniejsze nie ma kompletnie znaczenia jaki jest twój poziom, czy to pierwsze spotkanie z jogą i pilatesem czy jesteś zaawansowaną joginką. Będziemy pod opieką profesjonalistek i entuzjastek jogi i innych aktywności.
Lubisz, a może chcesz dopiero poznać tajniki "nordic walking"? Beata zabierze nas na energetyczne spacery po okolicy. Beti to moja bratnia dusza, pasjonatka życia założycielka LaLoby.



I ostatni, ale nie najmniej istotny element naszej jesiennej przygody, to to, co kocham najbardziej, czyli pyszne jedzenie. Wegetariańskie posiłki, wspólne warsztaty kulinarne z kuchnią roślinną. Bardzo na to czekam, na spotkanie z Wami :).



Jeśli masz czas i szukasz zdrowego, energetycznego wypoczynku, przyłącz się do mnie, Beaty, Emilki, Doroty, Wawrzyńca, ....
Pisz, dzwoń, pytaj :) 


Beata: + 602 603 789. biuro@lalobacentrum.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Print Friendly and PDF